NU ÄR DET DAGS ATT GISSA!

Nu när det bara är 17 dagar kvar tills lillplutten är beräknad tycker jag att det är dags för er att börja gissa: När? Vikt? Längd? Så kom igen nu!

Bild tagen idag efter besöket hos bm, vecka 38 (37+3). Besöket gick för övrigt bra. Magen hade spurtat lite sen förra veckan och sf-måttet ligger nu på 36, mitt emellan den övre kurvan och normalkurvan. Sen hade huvudet fixerat sig, vilket antagligen är anledningen till att foglossningen är lite lättare att hantera nu, så det är positivt! :)




Kommentarer
Postat av: Sara

jag gissar på att han kommer vara 51 cm lång och väga 3540 g
dessvärre tippar jag på att du går över tiden , 13 maj tror ja på.
puss,puss

2013-04-18 @ 16:24:14
Postat av: Caroline o. Lukas

8e maj, 51 cm, 3910 g. Vet en annan som kom till världen i den storleken :)
Och vad blir vinsten för den som kommer närmast?? Du vet jag tvälar bara om jag har nåt att vinna ;)

2013-04-19 @ 18:03:32
URL: http://busgolden.se
Postat av: Cathrine

Jag tror på 49 cm lång, 3940 g och 16 maj blir dagen :)
Ser på kommentaren ovan här att det står han, vet ni om det blir en pojke? :)
Kramar

Svar: Ja dom säger det.. :)
annhelen.blogg.se

2013-04-19 @ 19:40:06
URL: http://karlssoncathrine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0