1 + 1 = 3

Ja, då har den stora dagen kommit då vi bestämt oss för att göra det helt officiellt att vår lilla familj i maj kommer att bli en liten större familj om allt går som planerat. Å nej, det är inga fler hundvalpar på gång utan den här gången är det en tvåbent liten krabat! :)
 
Vi var på ultraljudet igår och fick se vår lilla plutt för första gången i full action. Det bjöds på beslutsångest för vilken ställning som var skönast att ligga i (måste vara arv från mamma) smackande med munnen (arv från pappa), sträckande på långa fina ben (definitivt inte från mamma ;) ) och tumsugande (hmm, undrar vem det kommer ifrån)
 
 
Det här är alltså anledningen till att mitt sommarlov från bloggen blev betydligt längre än beräknat. Jag har helt enkelt inte orkat! Mina senaste månader har mestadels bestått av soffliggande och kräkningar, så bloggande har inte ens funnits på kartan i min värld! Men nu är jag bättre, tillbaka nästan fulltid på jobbet, och efter ultraljudet igår har jag äntligen insett att allt lidande är värt det! Allt för mitt lilla hjärta!
 
Så bloggandet är tillbaka för jag vet att flera på hemmaplan gärna vill följa oss på den här resan. Men jag lovar också att det börjar klia lite i mina pysselfingrar igen (måste vara sundhetstecken om nåt) så det blir nog en del sådana inlägg också framöver och inte bara massa preggo-snack!
 
Ta hand om er mina vänner, så hörs vi snart igen!
 

Kommentarer
Postat av: Gunilla Norén

Lycka Till

Svar: Tack! :)
annhelen.blogg.se

2012-12-12 @ 12:12:14
Postat av: Hannah

Åh, vad spännande!! lycka till, ni har en spännande resa framför er!!

2012-12-12 @ 13:41:32
Postat av: Anna

Oh! Men jag tyckte att jag skymtade en kula igår när jag sprang förbi dig! :) Grattis till er:) Skönt att höra att du mår bättre!

Svar: Jajamen, du såg alldeles rätt! Åh äntligen börjar det bli en kula å inte bara "ätit för mycke mage" ;)
annhelen.blogg.se

2012-12-14 @ 08:18:15
URL: http://kallhuvud.blogg.se
Postat av: Fru Nattfrost

Grattis! :)

2013-01-04 @ 22:22:25
URL: http://www.nattfrost.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0