JULDRÖMMAR

Ja kalla mig tokig om ni vill... Men jag har börjat längta väldigt till jul! Det är väl inte så konstigt egentligen. Det här kommer bli min första jul sedan jag tog studenten som jag faktiskt kan njuta av julfeeling och inte bara stå mitt i julruschen bland alla hysteriska folk som panikshoppar in i sista stund. Jag kommer faktiskt orka vara social i år och inte däcka på soffan på julafton lagom till paketutdelningen. 

Så idag myser vi här hemma med tända ljus, varm kopp te och tidningar med jultema för inspiration medans det regnar och blåser där ute. Mys! 

Kanske ska börja med nåt pyssel redan nu?! 


Kommentarer
Postat av: mormor

Passa på och njut med Hampus,
tiden går så fort
Kram

2013-10-28 @ 15:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0