SMÅPYSSEL

Tänkte ge mig på att visa lite småpyssel jag sysslat med här hemma. Får passa på att visa sånt nu innan hemmet intar sin juloutfit! Har redan börjat lite smått med att rensa bort alla klara sommarfärger så när det är dags är det bara att smacka på med nya kuddar, massa filtar, fällar och annat julmysigt! 

Men här är iallafall pysslet. Var ganska längesen jag gjorde det nu men har inte visat det tidigare. Tycker det är sååå tråkigt med namn/kort mm över familjemedlemmarnas handdukar på toaletten men ville ändå ha nån variant. Här är min version! (Får ursäkta bildkvaliten, men fota med mobilen inne på toaletten där allt blänker och speglar sig gick sådär) 

Nu vet alla sin plats!


Gästerna likaså! 




Kommentarer
Postat av: ENDENISE

sv: finis då :D kram

2013-11-13 @ 10:19:14
URL: http://endenise.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0