KOMMER NI IHÅG?

Mitt bland alla gravidinlägg får det komma ett tradionellt pysselinlägg a´la Ann-Helen tycker jag! Kommer ni ihåg inlägget "40-ramars projekt" som jag skrev i mitten av maj?
 
 
Jag kan ju då äntligen meddela att projektet är färdigt! Haha, det tog väldigt lång tid från det att ramarna kom upp på väggen, vilket dom gjorde ganska kort efter inlägget, till att innehållet i ramarna kom på plats. Men sagt och gjort, i förra veckan när jag var hemma sjuk så fick jag äntligen tummen ut och beställde hem lite fotokopior. Med en otroligt snabb leverans redan två dagar senare hann jag även med att klipp och klistra lite, så nu är det helt klart!
 
Tada! Färdiga resultatet! Ber dock om ursäkt för den dåliga fotograferingen, men att fota med mobilkamera + att det hela tiden ville spegla sig i alla ramar var väl kanske inte det lättaste. Men ni ser ju hur det blev iallafall! :)
 
 
Så den här fotoväggen symboliserar nu "VI", med allt från bilder på mig och P...
 
 
...och allt från våra "hang-ups" vi haft med gänget på den årliga landetvistelsen, till bilder på lillbus och bushundarna...
 
 
Men vår fotovägg innehåller också en del tomma ramar. Konstigt tycker kanske en del, fullt naturligt tycker jag! Det måste ju finnas plats för fler minnen, och tanken är att det alltid ska vara några tomma ramar kvar. Man kan ju aldrig fullmatad med nya fina minnen, så de tomma ramarna får vara symboler för framtiden!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Alex (agapi FL)

men gud vad snyggt! Blir jätte inspirerad att göra något liknande.

Svar: Kul att du hittade hit! Å du, det är bara att sätta igång att jaga ramar så har du din egna vägg snart! :)
annhelen.blogg.se

2013-01-11 @ 17:45:18
URL: http://swedeoncrete.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0