JAG FÖRSTÅR INTE...

...Varför det ska vara så svårt att få till några blogginlägg. Trodde ju att jag skulle kunna ta tag i detta nu när jag ändå är hemma hela dagarna och inte gör ett smack! Men nejdå, ingen inspiration alls!
 
Händer ingenting på pyssel och inredningsfronten här hemma så inga sådana inlägg kan skrivas. Visst skulle väl kunna slänga in fler inlägg och graviditeten, men det känns som om de flesta skulle bli väldigt likadana. De skulle nog inte bli mer än någon bild på magen, en snabb text om att det är ny vecka, och att foglossningen gör pissont, och att jag mår illa igen. Hur kul är det att läsa om då?! Har iallafall planerat in ett litet "Så här långt..." inlägg snart så jag siktar in mig på det nu. Ska till barnmorskan igen den här veckan också, så det kanske till och med kommer två nya inlägg. Det ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0