SÅNGTÄRNINGAR

Smiter in ett lite sömnadsinlägg mitt i "julen". Har äntligen gjort den sista sömnaden på en hel hög sångtärningar. Några stannar här hemma och några flyttar hem till andra busar i vår föräldragrupp. Vad är då en sångtärning tänker ni?! Jo varje sida symboliserar en sång, så det är bara att kasta tärningen och få reda på vad man ska sjunga. Tro mig, den är kanon! Iallafall jag har en förmåga att sjunga samma sång om och om igen. Än så länge är Hampus för liten för att förstå rätta funktionen, men den är kul att leka med ändå. Många färger och mönster att titta på! :)

Om det är någon bloggläsare där ute som också önskar en tärning så har jag material kvar och säljer en färdigsydd tärning för 85:-/styck. Kanske kan bli en bra julklapp till någon liten?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0