GOD JUL

Att jag gillar att arbeta med dekorplast och washitejp har väl ingen missat?! Här kommer ytterligare ett inlägg på temat!

Att ha en fin löpare eller duk på matbordet är snyggt men jag tycker att det samtidigt kan vara himla bökigt. Jag lyckas alltid söla ner den samma dag som den blev pålagd. Nu med en liten skrutt i hemmet är det inte direkt enklare att hålla såna saker rena. 

Min lösning igår blev att klippa ut "lämpliga" bokstäver i dekorplast och klistra direkt på bordet. Snyggt och avtorkningsbart! Dessutom lätt att ta bort när högtiden är över.. 




Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad fint det blev, hur kommer du på allt. Kram mamma

2013-12-14 @ 17:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0