ALLT BLIR INTE RIKTIGT SOM MAN TÄNKT SIG

Blogguppehåll igen som ni kanske märkt. Har prioriterat min tid till mitt lilla charmtroll istället för bloggen! :)

Hade äntligen börjat få in rutinerna hemma, och börjat med lite projekt som jag tänkt visa upp här.. Så händer det oplanerade...

I onsdags på Ps födelsedag lämnade vi lilleman hos mormor och morfar för att vi skulle få en mysdag/kväll/natt/morgon på Strömstad Spa och bara gotta oss. Egentid bara jag och P! Men icke, bara en timme efter vi checkat in blev det ambulandfärd till Trollhättan för min del, med efterföljande operation av navelbråcket jag fick under graviditeten. Trodde att mina gravidkomplikationer va över nu, men det va tydligen lite mer som skulle hinnas med innan vi kunde avsluta det kapitlet. Så nu sitter jag här, kan knappt göra nåt. Får inte lyfta och bära min lilla skrutt på sisådär en månad.. Det va ju kul! (Not!) Vi som skulle njuta sista tiden av Ps semester och ladda batterierna till tusen! Som tur är har vi underbara nära och kära omkring oss som ställer upp. Tack för att ni finns! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0