FÖDELSEDAGSPRESENT

Födelsedagen har passerat för ett par dagar sen, så igår passade jag på att bjuda hem mina underbara vänner på lite tårta och massa tjöt! Eftersom jag inte varit speciellt social senaste halvåret och har bokat av en massa träffar tyckte jag att det var lika bra att bjuda in alla mina flickor på samma gång! Fick en väldigt fin present också som jag velat ha sen jag såg dom! Har bara nämnt det för en av vännerna en gång men det kom hon minsann ihåg! Så tack än en gång flickor både för den trevliga sällskapet, blommorna och presenten! Älskar er! Saknar er mycket även om jag inte orkar träffas så ofta! <3

Bilden är väldigt kass, men ni ser nog mina nya fina iittalaljusstakar som gör sig väldigt bra här hemma!



Kommentarer
Postat av: Jennie

Vi älskar dig med! <3 (och tårtan kvalar sig lätt in på listan över de godaste jag har ätit!!)

2013-04-09 @ 19:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0