Vill ha!

Satt och surfade runt lite på diverse inredningsbutikers hemsidor.. Blev lite smått irriterad när de flesta fortfarande hade julsaker som nyheter, det duger inte! Nu vill vi ha nytt och fräscht! Ja, i vilket fall så hittade jag dessa godbitar på Åhlens. Två stycken sådana lampor får det blir till köket, handdukarna blir fint att vårpiffa köket med också eller så får de bli till kuddar till altanen i sommar ;) Nu till mitt " problem" då. Vart kan man hitta en lämplig plats till den supersnygga fåtöljen som det bara står Ann-Helen klart och tydligt på!!! Lite jobbigt detta! Kom gärna med förslag!






Kommentarer
Postat av: Caroline o. Lukas

Jag får väl helt enkelt flytta ut så du får ett helt rum till att inreda. Eller så kan jag flytta in i rummet bredvid tvättstugan :P

2012-01-07 @ 19:51:50
URL: http://www.busgolden.se
Postat av: Monica

Den lampan har jag också kollat på...står ute på lagret;-)

2012-01-07 @ 23:45:22
URL: http://joppelito.wordpress.com
Postat av: Mamma

Du behöver inte´ha allt det ståt Ann-Helen på. Då Då blir det snart överfullt hemma.

2012-01-08 @ 10:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0