ALLA HJÄRTANS DAG

Jag hoppas att alla hade en mysig alla hjärtans dag igår!? Jag spenderade denna stora dag (*ironisk*) med mina underbara (inte ironisk här, bara ärlig :) ) kollegor ungefär hela dagen! Personligen tycker jag att det här med alla hjärtans dag är väldigt överskattat. Vad hände med att man alltid ska tänka på varandra. Och det här med att det ska köpas presenter hit och dit för flera hundra kronor. Nä, det gillar jag inte! Däremot tog jag tillfället i akt (bäst att passa på när det finns anledning) att sysselsätta mina pysselfingrar och knåpade ihop lite kort till nära och kära. Det roliga är att jag inte på något kort skrev vem det var ifrån, men alla klurade på något sett ut det ändå! ;) 


Dessa två fick mina "sambos" (syster och pojkvän) på köksbordet när de vaknade på morgonen. Hoppas att de gjorde deras morgon lite bättre!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Mamma tackar för kortet.

2012-02-15 @ 17:51:06
Postat av: Anonym

Tack, Min Kära för det fina kortet!!! Såg med en gång att det var från Pysselfia<3 Blev såååå glad! Stor Bamsekram

2012-02-15 @ 18:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0