EN MÅNAD HAR GÅTT

Nästan en månad har gått sedan mitt senaste inlägg. Jag vill börja med att tacka alla för att ni fortfarande kikar in trots att det inte varit några uppdateringar. Vill också tacka för att så många hört av sig och frågat vart jag tagit vägen. Det är så fantastiskt kul att se att ni vill se mer!

Orken att lägga energi på bloggen har inte funnits den senaste månaden. Har inte ens startat datorn sen senast jag var inne och betalade räkningar, vilket då var för en månad sen. Inte haft ork, lust, motivation... Men ni där ute har faktiskt fått mig att återvända! So here I am!

Men nu har jag faktiskt ett litet mission till er. Jag behöver eran åsikt.

Vad vill ni läsa mer om?
Vilken typ av inlägg gillar ni mest?
Inredningstipsen?
Skönhetstipsen?
Mitt liv i allmänhet?


Ett litet hum om vad ni tycker har jag, med tanke på vad som oftast får flest kommentarer, men jag vill ändå veta!

Å en sista sak! Beskrivningen till att göra egna pom poms är klar och dyker upp imorgon! :)

Så tack än en gång till er alla! Ni är underbara!

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Jag vill läsa ALLT gumman =) Har saknat dina inlägg!! Hoppas allt e bra med er! Kramar <3

2012-04-24 @ 07:58:23
URL: http://karlssoncathrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0