Höstmys

Hösten är definitivt på ingående nu känner jag, och gårdagens regn och rusk var verkligen ett tecken på det. Även om solen skiner idag är det ändå höstigt ute. Det blåser mycket och man möts av fallande löv på promenaden. Men mysigt ändå. Känner att jag faktiskt längtar lite efter hösten, brukar inte vara så i vanliga fall men iår känner jag det verkligen. Så, jag har tagit tillfället i akt att plocka in hösten i vardagsrummet.



Höstigt ljusfat som ska få sin plats på vardagsrumsbordet




Även ljuslyktorna i vardagsrummet har fått sig en höstskrud i form av björkris och rönnbär




Kommentarer
Postat av: Nadja

Va mysigt! Du är så pysslig av dig :)

2011-09-06 @ 13:31:54
URL: http://nadjaanglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0