Efter regn kommer solsken

Mitt "regn" idag har varit att jag verkligen vaknat på fel sida. Eller fel sida är väl kanske inte rätt ord. Sömnbrist snarare. Har ju problemet att jag i perioder sover väldigt dåligt, och är mitt uppe i en sådan just nu. För mycket i huvudet, med problemen med hundarna, som jag verkligen vill få löst. Så även om jag inte ligger och funderar på det, så finns det ändå där hela tiden och stör min sömn. Somnar sent, sover dåligt, vaknar tidigt. :( Ingen bra kombo. Detta gör att min kropp nu skriker efter sömn! Inte ens alla mina makeupkunskaper och bra produkter kunde få mig att se pigg ut idag...

Men så kom solskenet... :)

Min ängel Monica med några visdomsord till mig på Fb:

"Idag är det måndag dvs en ypperlig dag att börja om på nytt och gör veckan precis så som DU vill att den ska vara, oberoende av vad andra gör och säger. Låt dig deppa i en timme till, sen går upp, kokar lite kaffe/te och skriver sedan ner 3 positiva saker som ska hända denna veckan."

Så imorgon börjar min nya vecka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0