Tapeter

Så efter en välbehövlig tupplur på soffan är även jag på benen. Men soffliggande var faktskt inte helt i onödan. Såg reklamen för en färg/tapetaffär och kom på att jag skulle kolla upp tapeten som är med i reklamen. Och här är den och en annan jag också hittade. Nu blir det bara att försöka bestämma sig. Har nämligen kommit på att jag lite snabbt och lätt vill piffa upp våran hall nere i källaren. Den är redan praktisk med mycket förvaring men inte alltid så kul att komma in i. Och eftersom vi alltid använder den ingången så ska man ju faktsikt känna sig som hemma redan där tycker jag! Så nu har jag tänkt att sätta upp ungefär 2-3 våder på en vägg för att piffa till det lite.



Båda tapeterna är från Hanna Wernings kollektion för Boråstapeter.


Så vilken ska jag välja tycker ni? Finns inga andra färger i övrigt att ta hänsyn till. Vita väggar, vita möbler och grå förvaring som kommer döljas bakom ett svart draperi. Så låt höra er åsikt!!!!



Kommentarer
Postat av: cathrine

Jag tycker den översta till vänster =)

2011-10-03 @ 19:01:35
URL: http://karlssoncathrine.blogg.se/
Postat av: Anonym

WOW!! vad snygga!! vid första anblicken tyckte jag den till höger... men efter att ha tittat lite närmre så harjagingen aning =)

2011-10-03 @ 19:34:19
Postat av: Carina Bergerus

Den till höger för där är det ju svart inslag.

2011-11-08 @ 14:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0