Tårta för hela slanten

Har helt glömt bort att jag tänkt lägga upp lite bilder på en tårta jag gjorde till en väldigt kär väns överraskningsmiddag! Har aldrig tidigare gett mig på att dekorera en tårta såpass mycket, så är ändå ganska nöjd med resultatet för att vara första gången...



Tårtbakandet är i full gång




Det färdiga resultatet! Vännen är lika förtjust i prinsesstårta som jag är, så det blev en traditionell prinsess-fyllning med sylt och vaniljkräm, massa massa grädde, och täckt med vit marsipan och dekorationer i sockermassa.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack, Min kära! Det var den finaste tårta jag

ätit! Du är superduktig! Blev verkligen sååå glad för att ni överraskade mig - goare jobbarkompisar

kan man inte ha=)

2011-11-23 @ 22:46:50
Postat av: Anna

Åh vilken härlig vinter-prinsesstårta! :)

2011-11-25 @ 21:32:03
URL: http://kallhuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0