Renoveringen har börjat!

Då har äntligen renoveringen av hallen börjat! Därför jag varit lite off här det senaste. Vi hann inte ens bli färdiga med ombyggnaden på jobbet innan jag satte igång med renoveringsprojekt här hemma! Bäst att sätta igång medan man har ångan uppe så att säga! :)

Lite före bilder.. Hann dock ta bort alla möbler och riva en vägg innan jag kom på att jag skulle fota, men det är alltid nåt! ;) "Ursäktar röran vi bygger om!" Lägg märkte till den UNDERBARA färger på tapeterna! haha




Hall mot sovrummen. Rakt fram var det två garderober när vi flyttade in, men dom vände vi för två år sedan in mot sovrummen istället.. Tänk att vi har haft det såhär sen dess....




Här stack en ca en meter lång vägg ut tidigare....




Hall mot "nedre delen" och ytterdörren




Hall mot vardagsrum




"Nedre" hallen mot "övre" hallen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0