Det vänder!!!

Äntligen börjar det vända! Känner mig lite bättre idag jämfört med igår (tror att gårdagen var kulmen på det hela) men fortfarande väldigt hängig. Blir hemma från jobbet imorgon också, känner att jag inte vill gå tillbaka som jag känner mig nu, kan inte stå och snora kunderna rätt upp i ansiktet, det funkar ju inte riktigt. Jag känner också att när jag väl är tillbaka är jag riktigt fit for fight för det kommer nog behövas ett tag framöver nu med kommande julrusch och allt!

Idag är iallafall renoveringen fått lite fart igen tack vare Patrik. Han har slitit och svurit över tapeten som skulle ner, men nu är det gjort! Återstår för mig att ta tag i spacklingen till veckan när jag är ledig. På måndag ska det även beställas tapeter, köpas färg, köpas dörrar, dörrhandtag, mer flytspackel, lister mm så då kommer det krävas planering för att hinna med alltsammans! Dumt att inte allt som jag vill ha finns på samma ställe. :(.

Nu blev jag akut godissugen också. Inte bra! Fast om jag tänker efter är det nog bästa medicinen mot förkylning, så får nog åka och köpa mig en påse ändå! :)

Njut av lördagskvällen nu alla sköna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0