Trött och sliten..

Usch vad trött och sliten jag känner mig idag, inte alls på hugget. Kan ju bero på några riktigt tuffa arbetsdagar. 12-timmarpass i onsdags och 11-timmars pass igår.. Och en liten "kortis" på 7-timmar idag... Känns verkligen som om jag gjort slut på all energi. Däremot känner jag att jag verkligen gjort nytta på jobbet den här veckan. Känner att jag har kommit tillbaka på riktigt och börjar bli mitt vanliga jag som har stenkoll på kampanjer, och på vad som måste göras när, och tagit tag i sånt som bara blivit liggandes. Så det är skönt iallafall!! :) Kan vara nöjd med min arbetsvecka! (Okej, lite skrytigt kanske, men det är bra för att peppa mig själv! ;) )

Men så är det ju det här med att fasaden ska börja kläs om nästa helg, så det har varit kvällsprojektet den här veckan att kolla offerter på material och vilka material som behövs. Det har inte varit det alldra lättaste kan jag meddela. Shit vad mycket det finns! Hade varit mycket lättare om det bara var en gammal träfasad som skulle bytas ut mot en ny, men icke! Eftersom vi ska fästa panelen utanpå den gamla fasaden behöver vi speciella fästen mm för att den ska fästa i teglet som vi tänkte låta vara kvar under. Jaja, nu är iallafall allt checkat och ska hämtas imorgon. Bara det här med färg kvar som också ska fixas imorgon tänkte jag så att vi kan börja måla panel redan nu i helgen. Hade ju känts bra att slippa stå sista nätterna innan den ska upp bara för att man inte tagit tag i saken tidigare.

Nu är det strax dags för middag som idag tillagas av min kära sambo! :)

Håll nu tummarna för att solen visar sig i helgen också!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0