Äntligen ledig

Äntligen är man då ledig! Jag var ju faktiskt ledig onsdag-tprsdag förra veckan också men eftersom jag låg helt däckad i förkylning då, räknas inte dom tycker jag ;)

Dock är jag lite besviken på vädret. Det är ju inte allt det fina 20 graders vädret jag beställt :( Visserligen är det sol men bara 8 grader och svinkallt i vinden. Jaja, får ändå pallra mig ut i trädgården och fixa klart. Dock får nog hundarna stanna inne eftersom dom har en förmåga att vilja sprättan omkring bland sådda fröer och plantor! ;)

Ska även packa in Lukas i bilen idag för en veterinärbesök. Han har fått nån skit i örat som måste kollas upp. Elvis har också äckel i örat men det verkar ha blivit lite bättre nu så vi avvaktar med honom.

På tal om lilla Elvis. I helgen var han och husse iväg på parvelns första viltspårkurs. Två dagar spenderades i skogarna runt Lilla Edet och Elvis skötte sig bra. En del spår var lite överkurs eftersom det var första gången han provade och förhållandena var ju inte direkt gynnsamma, så det var iallafall en nöjd husse som kom hem och en supertrött Elvis!

Inte att förglömma är att idag fyller en annan god vän till mig år.. Supergrattis till dig Rebecka!!!!!

Dags för morgonpromenad!!! Njut av dagen mina vänner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0