30-timmars dygn?!

Tror ni man kan införa det?? Känns iallafall som om dygnet har alldeles för få timmar ibland. Visst man skulle ju kunna vakna tidigare, men vill man det? Nej, man måste få sin skönhetssömn. Jag är trots allt inte någon som sover till 12-13 utan går ändå upp vid halv 9-9 så jag tycker ändå inte att jag sover bort halva dagen. Och får jag inte sova mina timmar blir jag sjukt grinig och väldigt okoncentrarad och får ändå inget gjort. Dygnet är för kort!

Planen var egentligen att jag skulle fått gjort en del av sakerna igår men det sket sig. Var väldigt trött och hängig när vi kom hem från veterinären, så jag följde med Patrik ut och la ut spår till hundarna istället för att städa. Sen skulle ju spåret gås ett par timmar senare också så då försvann ännu mer tid.

Kan iallafall bocka av en hel del saker från listan nu:
- Hundförsäkring CHECK!
- Offert på fasadbytet CHECK!
- Färg till fasaden HALVCHECK! (Har kollat upp och skickat lite förfrågningar till företag, nu ska det bara inväntas svar och bestämma sig)
- Bilförsäkring CHECK!

Kvar att göra:
- Göra färdigt ute i rabatten/landet
- Städa
- Handla

Jaja, ska väl orka ta tag i detta också, så småningom... Först en lååååång och skön dusch som uppladdning tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0