SOL!!!!!

Idag är det riktigt skönt vårväder ute! Hade tänkt att jag skulle storstäda hemma idag, men det går sådär.. Började lite smått med både städning och tvättning men nu lägger jag ner för idag. Måste passa på att njuta av det fina vädret och ladda batterierna med mycket solsken! Avnjöt faktiskt årets första lunch ute på altanen alldeles nyss, och mös på med hundarna i solen. Underbart!

Nu väntar strax en promenad med min underbara Jennie så städningen får definitivt flytta på sig till imorgon istället! Har faktiskt även passat på att börja röja upp lite ute också. Trasiga, fastfrustna ljuslyktor som man äntligen kan få loss och slänga och ungefär ett ton grus (kändes det som iallfall) som skulle sopas bort från uppfarten. Insåg när jag stod där och sopa att uppfarten är ganska så stor ändå ;)

Njut av det underbara vädret mina vänner!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0