Årliga inventeringen :(

Usch idag var det dags för den årliga inventeringen på jobbet igen.. Inte roligt alls att pallra sig iväg till jobbet och börja klockan 7. Är ju van att börja 11-12 sådär nånting! Som tur var så hade syrran ingen skola idag så hon kunde ta hundarna på morgonen. Guld värt säger jag som slapp gå upp ännu tidigare för att gå ut med fem jyckar. Tack så mycket för det!!!!

Dock känner jag att inventeringen tog hårt på min rygg. Har rätt ont nu. Hoppas bara att det går över tills imorgon och inte stannar kvar, vilket kanske skulle innebära ett nytt bakslag. Tur att jag är ledig imorgon iallafall. Ledig, och ledig förresten. Känns som om jag har tusen saker jag måste ta tag i. Prio ett är iallafall att slinga håret, som jag egentligen skulle gjort idag men kände att det inte riktigt var läge för det trött som jag är. Måste också ta och bestämma mig vad jag ska ha för klänning på lördag. Har två val och kan verkligen inte bestämma mig. Ena stunden tycker jag den ena, och andra stunden den andra. Kommer väl sluta med att jag står här en kvart innan vi ska åka och fortfarande inte kan bestämma mig...

Dock har jag iallafall fixat klart med presenten till brudparet! Slagit in och fixat lite ;) Dock vet jag att hon läser bloggen, så vad det är i paketet och hur det ser ut får ni bilder på senare!!! :)

Nu har BB börjat så dags att slänga sig i sängen å slötitta lite!!

Regna inte bort.....

Kommentarer
Postat av: Nadja

Hehe eller hur? ;) jävlar va jag känner mig mör i kroppen efter dagen. Vi blev klar kl fyra! Ha så kul på bröllopet i helgen :)

2011-03-31 @ 23:01:58
URL: http://nadjaanglow.blogg.se/
Postat av: Monica

Hehehe, en present till oss??Men inte ska väl VI ha en gåva?;-)

Ta det lugnt nu idag Ann-helen okej, vill ha en välmående ann-helen på bröllopet imorn!

2011-04-01 @ 07:14:34
URL: http://joppelito.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0