3 blev 5

Ja då var man hundvakt åt några av Patriks pappas hundar igen... Så helt plötsligt steg hundantalet från 3 till 5 här hemma... Shit vilket liv det är! Har precis varit ute i det fantastiska (not) vädret med ett gäng iallafall. Blöta som dom är vill dom nu springa av sig eländet inne! Jaja, får trösta mig med att dom har skoj iallafall! :) Ska snart ut med syrrans hund som är den största i gänget, måste bara värma mig lite först! Kom på att jag skulle behöva investera i en ny regnjacka för den är inte jättetät längre märkte jag.

Annars så händer inte mycket skoj. Ska jobba sen i eftermiddag så det är bara att fördriva tiden fram till dess. Får se om jag orkar med något vettigt. Skulle faktiskt behöva klippa mig också innan bröllopet som jag ska på i helgen. Ska nog försöka boka in en tid imorgon förmidddag.. Efter det får det bli en omgång med slingor också, men det får bli här hemma. Inte har jag råd att göra det hos frisören på min jättelön jag fick förra månaden på hela 840:- :( Längtar efter när pengarna från försäkringskassan kan trilla in så man kan ta tag i allt som man har fått skjuta på framtiden. Precis innan jag blev sjukskriven hade vi planerat att byta ut alla fula furu dörrar här hemma, men när det inte kommer inte lika mycket pengar är det inte riktigt högsta prio på det längre känner jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0