Ännu en toppendag...

... med min underbara Sara! Som vanlgit behövde jag inte till stan för lite ärenden så det blev till att stämma träff där då såklart. Jag gjorde det jag skulle och sen blev det till att strosa runt lite och sitta på café och tjöta lite. Hur skönt som helst! Gjorde även lite reafynd på Granit också. Deras krukos (som jag redan har några av hemma) var på 50% så det var ju inget snack om saken, bara att slå till!



7 nya krukor och två mjölkflaskor fick följa med hem


Vi begav oss hemåt och njöt en stund på balkongen. Men något rastlösa packade vi in oss i bilen och for en sväng till ikea också! :) Även här blev det såklart lite inköp.... :)



Fönsterfilm. Somliga brukar kalla det insynsskydd, men jag kallar det utsynsskydd! Har nämligen satt det på rutorna i vardagsrummet så att inte hundarna ska skälla på alla som går förbi på utsidan!




Sara hittade också en kudde till mig som det stod Ann-Helen på klart och tydligt ;) Kunde inte bli mycket mera jag! Dessa får hamna i vardagsrummet sen till hösten när det vår/somriga åker bort!


Köpte lite annat också som glas och badrumsmatta och såna grejer men det känns inte som världes roligaste saker på bild....

Dags att bege sig till jobbet nu.. Tjing tjing!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0