J*vla skit..

Då sitter man här med ondare i ryggen än vad jag haft på flera dagar... Har tyckt att det känts hyfsat bra nu dom senaste dagarna så jag tänkte igår att jag skulle göra ett litet test. Bestämde mig för att ställa mig och baka och laga mat vilket nog kan liknas lite vid hur mycket rörelse man gör när man står i kassan på jobbet. Så jag stod där i köket å bakade två laddningar med tekakor, en med mazarinrutor och middag då såklart. Tog ungefär 3 timmar allt som allt. Å vad kommer sen?! Jo som ett brev på posten kommer smärtan i ryggen tillbaka!! :(( Vad ska ja göra? På måndag går min sjukskrivning ut, och hur ska jag klara tio timmar på jobbet om jag inte klarar av att stå tre timmar hemma i köket?? Får nog klura lite mer på detta...


Ska faktiskt ta mig en sväng förbi jobbet idag. Dels för att tjöta av mig lite, står inte ut med att sitta hemma hela tiden utan å få tjöta lite. Sen tänkte jag försöka få mig en liten lunch tillsammans med Monica. Och så måste jag kolla upp så att jobbet har anmält till Försäkringskassan att jag fortfarande är hemma så att jag kan få lite pengar också, annars blir det nog knapert här framöver...


Nog om allt det negativa!! Ska egentligen vara hur glad som helst. Solen skiner underbart ute, sitter här i soffan med en kopp te och myser tillsammans med mina små pojkar. Egentligen kan det inte bli så mycket bättre. Det är snorkallt ute dock, så jag ser fram emot när solen kommit fram helt och man kan promenera där det är sol, då är det gott och varmt! Nu ska jag bara lägga mig på soffan och titta ut på solskenet en stund...


Njut av solen och ta hand om er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0