Hem ljuva hem!

Så då var man hemma igen. Igår packade jag och Patrik tillsammans med hundarna in oss i bilen och for till Öxabäck för att fira hans pappa som fyller år om ca 1 1/2 vecka. Hundarna blev tokglada när vi kom fram! Kan tilläggas att hans pappa och Annicka har sex stycken busar hemma också så det blev full rulle men en gång! Även Annickas dotter Sofie var där med sin boyfriend. Kul att träffa henne för en gångs skull, det var änna längesen nu! Å killen hennes var supertrevlig! Där har hon haffat nåt bra tror jag! :)


Väl hemma igen var det bara att bänka sig framför tv:n! Skidskytte jaktstart som man absolut inte får missa. Jaktstart är nog faktiskt den roligaste grenen tycker jag, eftersom man hela tiden snabbt kan följa vem som leder och det blir mycket mer nerver inblandade vilket gör att det kan svänga så himla fort! Bra publikgren!! Tyvärr räckte det inte hela vägen fram för tjejerna, men Ferry va ju grym!!


Funderar lite på om jag skulle ta å laga lite mat kanske. Bakad potatis med skinkröra står på menyn! Skönt med en sån lätt maträtt när man är lite halvseg sådär. Har även en liten fundering på om jag kanske ska baka nånting inför imorgon, när min favvo Sara kommer på besök. Ser verkligen fram emot detta! Bara hon och jag, en riktigt slappardag! Känner att jag verkligen behöver få vara lite social, annars blir jag nog knäpp i huvudet av att bara gå hemma själv sjukskriven. Man kan ju inte bara gå runt å snacka med hundarna, då börjar nog folk undra tillslut hur det står till där ;)


Ha det skönt allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0