Då va man här igen...

....eller vad ska man säga, tredje gången gillt kanske?! För när ja tänker efter så är det nog tredje bloggen jag startar upp. Funderar på om jag ska slå vad eller nåt för att få mig själv att fortsätta. Syrran som är bloggproffset i familjen får nog bli min motpart!


Men men, det är iallfall ett bra tidsfördriv att sitta här å knappa lite.. För vad ska man annars hitta på när man har dötråkigt här hemma. Är inne på min 11:e sjukskrivningsdag och börjar bli sjukt rastlös. Det är en sak om man är hemma och där dyngförkyld med 40 graders feber och e helt tjock i skallen men så är ju inte fallet! Förutom skiten i ryggen känner ja mig ovanligt fit for fight! Så det är enormt irriterande att man blir liggande här på vardagsrumsgolvet stora delar av dagen! Tur att man har hundar iallafall så att man kommer ut några minuter om dan, även om det inte blir så långa promenader pga av ryggen så e det alltid nåt! Frisk luft är underskattat!


Har även passat på att beställa hem en del kökskataloger, så det blir en hel del tid som går åt till att drömma mig bort också! Vet redan ungefär vilka material och sånt som ja vill att vi ska ha, men har stora problem med hur vi ska placera allt! En sak är iallfall säker, planlösningen måste ändras och det måste bli mer bänkyta. Man får ju inte plats! Just nu känns det mer som ett singelkök eftersom man knappt kan vara två personer samtidigt som arbetar å det är ju inget skoj! Får nog försöka kontakta lite olika köksdesigners å se vad dom kan komma med för förslag! Funderar även på om man snart ska ta å riva bort väggen så att vi verkligen kan se hur stort det kommer att bli, och hur stort matbord vi kan få plats med! Vill ha ett rejält bord så att mina underbara vänner får plats på middag! :)


Shit, det blev ett ganska långt inlägg idag trots allt! Inget ni ska vänja er vid vill ja lova, men njut så länge det varar! ;)


Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0