Att det ska vara så svårt...

... att komma ihåg på vilken blogg man såg den där perfekta bilden och receptet på en Red velvet cake. Jag kan bara inte komma ihåg vart jag var inne. Satt iof och kikade runt på huuur många sidor som helst så det är väl kanske inte jättekonstigt, men ändå! Nu när jag var så sugen på att göra den ju! Blä! Nu é jag irriterad! Å inte hittar man den i historiken heller... :( J*vla skit! Men är det någon som har ett bra recept är det bara att hojta till, så blir jag glad igen!

Helgen har iallafall vart bra (räknar inte med ryggontet längre, det bara finns där hela tiden :( ) Sconesen blev bakade (naturella) och det blev en mango- och hallonpaj med kokos som fick följa med hem till Tisse och Sara på middag på lördagskvällen! Jättetrevligt hade vi även om jag tillbringade största delen liggandes på deras vardagsrumsgolv.. Men men, skönt att man iallafall kom utanför dörren en stund och fick träffa lite folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0