Bloggtorka?....JA!

Här duggar det inte tätt mellan inläggen precis. Har så himla mycket annat att hinna med att bloggen blir helt bortglömd. Men idag tänkte jag iallafall börja visa upp vårt hem i julskrud. Först ut är vardagsrummet! Varnar dock för extremt dålig bildkvalitet :(



Soffan fick sig en ny vintrig "klädsel" i form av en stuvbit puskpäls som jag fyndade för många år sedan. Tyckte att det blev lite mysigt med lite extra "gos"




En av de stora blommorna i fönsret fick jag vackert plocka bort så att stjärnan skulle få plats. Så numera har de vita glasvaserna fått flytta från tv-bänken till fönstret. En hög med både nya och gamla inredningstidningar med jultema ligger också nära till hands på fönsterbrädan.




I hörnet där min lite knepiga lampa står ska sedan julgranen få sin plats.




De vita vaserna som stod på tv-bänken har nu ersatts av ett litet rökfärgat stilleben som jag pysslat ihop


Kommentarer
Postat av: Caroline o. Lukas

Läckert!!!

Kommer ju inte känna igen mig när jag och Lukas kpmmer ner.

2011-12-06 @ 19:25:39
URL: http://busgolden.se
Postat av: Anna

Ser supermysigt ut! :) Får man fråga vart era fåtöljer kommer ifrån? Vi är på jakt efter en och era är lite det jag är på jakt efter :)

2011-12-07 @ 19:55:10
URL: http://kallhuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0