Årets glöggkväll

Årets glöggkväll med "gänget" gick av stapeln i lördags. :) Lika lyckat som vanligt! Kan ju inte bli mycket annat med det sällskapet! :) Det var lite nya ansikten med iår också, himla roligt!

Precis som vanligt bjöds det på glögg och ett väl tilltaget godisbord (tyvärr inga bilder, men Sara, kanske kan fjäska till mig någon bild av dig?) Sedan var det även julklappslek, himla skojsigt tycker jag!

Glömde nog av att tacka alla också för den underbara buketten, så jag gör det nu. Tack så jättemycket! Den gör sig väldigt bra på vårt kökbord för tillfället!


Kommentarer
Postat av: Nadja

Haha jaaa asså jag dör varje gång! Kolla på youtube, där finns det ett klipp "behind the scenes" med valpen! Haha skitroligt :)

2011-12-21 @ 12:12:01
URL: http://nadjaanglow.blogg.se/
Postat av: Anna

Vackra blommor! :)



Jag gjorde ju inte det, så det va därför jag tyckte det va jättekonstigt :( Har bakat denna kaka i tre olika ugnar och i första gick det hur bra som helst men förra året och nu så sjönk den. Förra året i en vanlig ugn o nu i en varmluftsugn. Vetetusan vad det kan va :/

2011-12-23 @ 00:29:02
URL: http://kallhuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0