Födelsedagen

Jag får börja med att tacka för alla gratulationer som dök upp både på facebook och sms. Tack så jättemycket! Många önskade mig en fin och underbar dag, och jag kan säga så här i efterhand att det var den. Sovmorgon, mys i soffan halva dagen med hundarna som sällskap, "bakverksbakning", middag, "bakverksätning", VIP-bio.. Himla skön dag om jag får säga det själv.



Det fick bli en enkel hallonbakelse att smaska på. Ser inte mycket ut för världen, men god var den!

Snart dags att bege sig iväg till jobbet för den längsta arbetsdagen på lääääänge. Tror minsann att jag inte jobbat så här lång dag sedan förra året. Det ni! Fick äntligen min första utbetalning från Försäkringskassan igår också. Det var ju inte en dag för tidigt!

Så gott folk! Överlev ännu en dag av regn så ska vi se att det kommer solsken imorgon! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0