Dagen med stort D

Ja, idag är det dagen med stort D för min underbara Monica. Och självklart för hennes blivande man Mikael också såklart! Ska bli så kul att gå på bröllop. Äntligen har jag bestämt vad jag ska ha på mig också. Det tog sin lilla tid, men igår vid halv åtta tiden lossande det. Det var faktiskt min kära far som bestämde åt mig ;) Säger han nånting om vad han tycker i klädväg då ska man gå på det för det händer inte så ofta ;)

Dock har jag faktiskt bestämt mig för att behålla den andra klänningen också. Känns som om den kommer att vara användbar framöver också. Det är ju ingen klassisk "gå på bröllop" klänning.

Nä nu är det dags att sätta fart. Måste slänga mig i duschen om jag ska hinna lägga upp håret som jag tänkt mig. Och så ska jag hinna klippa Patrik också. Stressigt värre!


Kommentarer
Postat av: Hannah

Åhhh... en egen frisör =)

du är jämt så fin i håret! Önskar du kunde vara här och kunde hjälpa mig med mitt!!



ses sen!

2011-04-02 @ 11:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0