KÄRLEKENS DAG

Idag är det alla hjärtans dag om någon missat det! ;) Gillar inte att det blivit sån köphysteri kring dagen när folk "måste" köpa massa svindyra presenter.. Nä, sånt gillar jag inte! Däremot gillar jag dagen i sig! En dag det finns anledning att kramas lite extra och skämma bort sina nära med små pyssel! Här hemma lyxade vi till middagen men efterrätt såhär mitt i veckan, då jag bjöd mina sambos på extra kärleksfulla plättar med marinerade bär och grädde! Mumsigt värre! Å det behövs inte mer än lite extra vardagslyx för att dagens ska bli lite speciell!

Så mina nära och kära.. Även om jag inte orkat pyssla ihop nåt till er iår så ska ni veta att jag tänker på er! Ni finns alltid i mitt hjärta!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det ser gott ut. Får man så god nästa vecka när vi kommer på besök. Kram mamma

2013-02-15 @ 10:34:55
URL: http://busgolden.se
Postat av: sandra

yummie =)

2013-03-10 @ 21:24:35
URL: http://sajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0