BÄSTA FYNDET

Nu undrar ni säkert vad jag håller på med! Är det tillökning på gång? Haha, ledsen att göra er besvikna! Men jag kunde inte låta bli detta solklara fynd! Ni som sett den förut förstår mig nog när jag säger att jag betalade ynka 100:- för sötnosen! Den som satte priserna på den loppisen visste inte vad han gjorde! :) I allafall ett riktigt kap enligt mig då även begagnade kostar betydligt mer än så!

Har ännu inte riktigt bestämt mig om jag ska spara den till framtida barn, spara den ett tag och ge bort den i present till någon i bekanskapskretsen eller om jag ska sälja den och tjäna en slant. - Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Angelica

Spaaaaaaar!!! :) Otroligt söt!

2012-05-15 @ 21:33:23
URL: http://angelicastankar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0