JAG DRÖMMER MIG BORT

Underbart väder även idag! Gick upp lite extra tidigt idag när jag såg att solen lös in. Så min morgon har varit precis som alla andra mornar hemma hos oss. Jag sitter på altanen och drömmer mig bort medans hundarna busar utanför. :) Tänkte att jag även skulle lägga upp den första skissen på min drömträdgård men det får bli ikväll. Kom på att jag inte var någon hejare på att fota teckningar så det får bli scannern sen istället!

Bjuder på några "pigga" soldyrkande vårblommor istället!




Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration & design

Ann-Helen: Klart att du ska ställa till med ett hejdundrande, färgglatt grillparty i sommar. ;)

Tänk så roligt att duka upp ett festligt långbord. :)



Ps, vilken söt voffsing i din header. Påminner om en malteser. :)



/Malin I&D

2012-03-13 @ 21:35:12
Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen!

ÅH så härliga vårtecken! Ska nog ta mig ut en stund idag och njuta av vårvädret :D

2012-03-14 @ 12:26:39
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0