BAKÅT OCH FRAMÅT

Hej på er mina vänner! Hoppas er helg varit lika skön som min! Som ni märker har det inte varit jättehög kvalitet på mina inlägg senaste dagarna. Har varit sjukt trött så då orkar man helt enkelt inte. Vissa veckor jobbar jag alla mina timmar på tre dagar istället för på fem och det känns i kroppen då kan man säga. Så jag hoppas att ni har överseende med att det blir såhär ibland! 

Men helgen har iallafall varit hur skön som helst! I fredags stod maten på bordet när jag kom hem från jobbet och mysigt soffhäng efter det. Lördagskvällen spenderades ihop med våra favorit M&M:s ;) med god mat, god dricka och sjukt mycket skratt! Söndagen har inte varit sämre den. Fantastiskt vårväder så hela förmiddag spenderades sittades utomhus i trädgården, fick till och med ut min kära P i solen, det är inte illa det! Sen en lång skön promenad i Härskogen som ligger bara ca fem minuters bilfärd härifrån. Förstår inte varför vi aldrig varit där tidigare, jättefina motionsslingor i skogen som bland annat går utefter en sjö. Hur fint som helst! Tyvärr hann solen försvinna lagom till jag skulle fota men ni kan nog använda er fantasi! Så numera har vi bokat in en obligastorisk helgpromenad där varje helg jag är ledig så länge vädret tillåter!



Nu ser vi fram emot en ny vecka som förhoppningsvis kommer att bjuda på mer vårväder! Känner att jag har en bra vecka framför mig med ganska glidiga jobbtider, loppisbesök med S och ett kärt återseende! ;)

Hur har er helg varit? Å vad väntar er i veckan?

Sköt om er! Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: camilla

Låter som en fin helg.. fint ni bor om ni bara har fem min bilfärd dit :) vad som väntar.. sitter i väntrummet för utvärdering av mitt dåliga ben :) härligt en måndagmorgon..

2012-03-12 @ 08:57:22
URL: http://husnr8.blogg.se/
Postat av: Designtjejen/Emmelie

Hoppas att du blir piggare nu :-) Min helg har varit jätte skön.. men den går ju så fort :-( Kram

2012-03-12 @ 20:16:22
URL: http://designtjejen.blogg.se/
Postat av: ENDENISE

sv: jag erkänner, jag har glömt bort dom, fniss! Jag praktiserade på en blomsterbutik, då det var tulpanrush så jag har lite kunskap men är även bra på att glömma :D Snittade dom innan vasen iaf ;)

2012-03-12 @ 21:39:35
URL: http://endenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0