Bildregn från nyår

Äntligen har jag då har jag lyckats knåpa ihop bilderna från nyår. Så...välkomna på nyårsfest! ;)


Pysslade ihop en liten passande inbjudan. Försökte leka lite med systers kamera och tyckte nog att jag fick ihop ett "blingat" tema tillslut!



Dukningen



Dukningen i detalj (ska tillägga att dekorationen av ljusen inte är ett eget påhitt utan en idé jag lånat från Anna 


Maten



Blinget



Självklart också ett glammigt godisfat


Granen fick ju som jag nämnt i tidigare inlägg en liten makeover inför nyår. Allt det röda byttes ut mot bling bling. Ska nog göra så nästa år med. Man tröttnade inte lika snabbt på den då.



Partyprissarna Elvis och Lukas i finaste outfiterna, givetvis enligt kvällens dresscode ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

WOW så fint! :) Dukningen va ju jättefin och maten ser supersmaskig ut! :)

Va roligt, det är helt ok! :) Så glad jag blir och rörd! Alltid kul när man kan inspirera andra med nånting :)

2012-01-12 @ 22:22:02
URL: http://kallhuvud.blogg.se/
Postat av: Camilla - Vardagslycklig

Wow, vilken tjusig dukning!! Maten såg inte helt fel ut den heller.



Tack så jättemycket! Det känns väldigt stort att gå från en 2:a till hus. Men jag tror inte heller vi kommer att ångra det :)

2012-01-12 @ 22:31:06
URL: http://vardagslycklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0