JAG HAR EN PLAN

Nu måste jag bara gör det också. Som vanligt bubblar det över av olika idéer i skallen på mig men jag får ofta aldrig ens möjlighet att förverkliga dem. Ofta kan det vara att man behöver köpa något. Himla irriterande, man vill ju göra det här och nu! Sen har man inte riktigt möjlighet att köpa allt heller, får nog skaffa mig ett betydligt mer välbetalt jobb om det ska funka.

I eftermiddag ska iallafall jag och P iväg och köpa virket som behövs till trappräcket. Tänkte då passa på att köpa material till mitt senaste påfund också. Måste göra något över skrivbordet, någon kom-ihåg-tavla, moodboard eller liknande. Har en liten plan i huvudet så vi får se om det funkar i praktiken också! 

Ni får en liten förebild med en gång. En arbetsplats som inte känns särskilt inspirerande om jag får säga mitt. Pallarna är också på gång att bytas ut, de har varit en tillfällig lösning i två år lite drygt. Men hittar man inget, så hittar man inget. Tips mottages gärna! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0