1 ÅR IDAG

Idag fyller bloggen 1 år! Inte illa att min bloggperiod hållt i sig så länge. Vid tidigare försök har jag klarat av 1-2 månader max! Detta ska givetvis firas tycker jag, och det gör vi genom en liten utlottning bland mina läsare. Mer om detta i nästa inlägg!! :)

Det blev ingen lång sovmorgon idag eftersom P skulle ut i skogen (=gnällande hundar kvar hemma) men vad gör det. Har idag vaknat upp till en underbart vacker morgon. Solen skiner utanför fönstren, klarblå himmel, det är sådär lagom kallt ute och jag känner mig lugn och harmonisk. Det obligatoriska mysfrukosten har intagits i soffan med mycket tända ljus, en inspirerande tidning och nyhetsmorgon på i bakgrunden.


Visst blir den vanliga morgonsmörgåsen lite roligare att äta när den är bakt i hjärform?! Som dessa min underbara mamma bakat.



Inte en helt fel utsikt från soffan. Solen reflekteras alltid så fint i det vita trähuset mittemot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0