Kreativ igen!

När jag var och skulle köpa schampo på Rusta hittade jag ett litet pyssla-själv-kit med två supersöta snögubbar som jag inte kunde motstå såklart! Hade inte tänkt att jag skulle börja pysslandet med en gång, långt kvar till jul liksom, men väl hemma kunde jag inte låta bli att tjuvstarta lite. Så en liten gubbe blev det! Det var skönt att bara släppa allt och sitta med radion på, knapra på lite pepparkakor (okej, förra årets som behövde ätas upp, inga nya än så länge, nån måtta får det allt vara på julstöket) och bara fokusera på pillet med att få ihop lilla snögubben..

Idag har jag och Chippen haft en ensammorgon som vi spenderat på en lång skön promenad i det något kyliga höstvädret. Passade på att plocka in lite "material" inför helgens projekt också!

Börjar redan hitta tillbaka till mig själv och kreativiteten kommer smygande :) Känns bra att jag nu har lärt mig att bromsa i tid, innan jag känner mig totalt lost, och därför fortare kommer tillbaka! :)




Kommentarer
Postat av: monica

du är så duktig:)

2011-10-21 @ 11:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0