Ännu en bad day....

Har suttit i telefon med både vårdcentralen och Försäkringskassan idag... :( Roligare kunde man ju haft det. Har äntligen fått hem pappren iallfall från Försäkringskassan, så nu var det bara att fylla i. Trodde jag ja! Där fick man för den! F*n va krångligt det ska vara. Räkna ut det, skriv in det där, formulera det, lägg det och det som bilaga... J*vla skit säger jag bara. Allt för att man ska tröttna och inte orka ansöka om pengarna som man faktiskt har rätt till! Nä skam den som ger sig! Får göra ett nytt försök i helgen. Nu ska jag bara slappa i soffan och njuta av att det är fredag.

Någon vis person sa:
"Det är skönt att inte göra någonting, och sen vila efteråt!"
Klockrent säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0