Ska man skratta eller gråta!?

Ja, vad händer här då tänker ni?! Inte mycket är svaret, har lyckats bli sjuk igen :( Orkade iallafall mig på att klä granen igår i jakt på julstämning. Och när granen kom på plats i vardagsrummet blev det annat som fick flytta på sig, i det här fallet korgen med ved. Så idag när jag suttit och glott på vedkorgen en stund fick jag en konstig ide som jag var tvungen att testa. Sagt och gjort här är resultatet. Vet inte riktigt vad jag tycker om det om jag ska vara ärlig. Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Fint! och om du åker ut till Arkens spa och konferansanläggning så får du mycket inspiration till liknande skapelser.

2011-12-15 @ 13:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0