MIN NYA HOBBY

Ja det här med att hålla igång bloggen är väl inte direkt min grej just nu men jag ska iallafall försöka. Nu funkar appen igen iallafall så då kanske vi kan få nån ordning på grejerna! Den som däremot kikar in här för att få lite inredningsinspiration kommer däremot bli besviken. Just nu händer det inte speciellt mycket på inredningsfronten här hemma, då jag hittat mig en ny hobby: Sy barnkläder! Kanske borde byta karriär! Vad säger ni? Vem är beredd att stödköpa? ;) Här är iallafall lite av produktionen såhär långt, och mer ska det bli. Har fyllt på tygförrådet så nu är det bara att sätta igång (när lilleman tillåter ;) )
 
Superfina molntyget och favoritmodeller på byxor. Lagom baggy, och breda muddar så att lilleman kan ha dom länge (förhoppningsvis)
 
Vissa tyger kan man bara inte gå ifrån. Som det här med bilarna på till exempel. Insåg dock när jag gjorde dregglisen att svart mudd var mycket finare, så kanske att jag kantar om bodyn också.
 
 
 Mitt allra första försöksprojekt
 
 

Kommentarer
Postat av: Mormor

Jätteroligt att du kommit igång med att sy, du kommer att tjäna många kronor på att sy barnkläder.
Kram

2013-10-13 @ 16:27:04
Postat av: Sara

Åh va duktigt du är! riktigt talang :)

2013-11-15 @ 10:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0