PREGGOKLAGAN

Idag är en sån dag huvudet är betydligt piggare än kroppen. Satte i förmiddags igång med rens i klädkammaren och var riktigt på g. Men tyvärr fick jag inte hålla på speciellt länge innan kroppen sa ifrån, med foglossning from hell! :( Så nu sitter jag här i min sittsäck och är sjukt rastlös, men varje steg är nästintill olidligt så det får bli såhär resten av dagen...

Jag är iallafall sjukt nöjd med min sittsäck investering eftersom att sitta/ligga på soffan också gör ont. Så det får bli dagens tips till alla preggon med foglossning, en traditionell sittsäck (ni vet en sån typ ALLA hade när man var liten!). Provade även att sitta i lite mer designade varianter (fatboy mfl.) men den vanliga vann mitt test! Den formar sig mer runt höfterna och ger därmed mer stöd mot en ond kropp som behöver allt stöd den kan få. Dessutom var den lite smidigare än förvara när den inte används eftersom den är betydligt mindre.

Kommentarer
Postat av: Mathilde

usch, jobbigt med foglossning. =( Hoppas du kan få lite avslappning nu då! =)

(Vill du göra ett bloglovin byte? Ha en bra dag. =D)

2013-01-17 @ 22:22:24
URL: http://carmenmathilde.blogg.se
Postat av: Fru Nattfrost

Hm.. testade aldrig sittsäcken när jag var gravid och hade problem med fogarna. Jag visste väl inte om jag riktigt skulle ta mig upp igen om jag väl satte mig ned. ;)

Svar: Ja det här med att ta sig upp igen är en konst i sig. Det gäller liksom att "välta" sig framåt upp på knä å sen upp till stående. Haha , smidigt som ett kylskåp!
annhelen.blogg.se

2013-01-20 @ 12:43:04
URL: http://www.nattfrost.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0