RAPPORT

Kom på att jag kanske ska avlägga en liten rapport efter mitt besök hos bm igår. Den här gången var det dags att lyssna på hjärtat, och det slog så fint så! Sen att det är en buse som inte vill ligga stilla fick vi än en gång bekräftat. Rymde iväg flera gånger när bm försökte hitta rätt! Blev ju lite orolig för några dagar sen när jag inte kände speciellt myclet rörelse i magen, men tydligen är det vara kurragömma lekar som gäller. Eftersom vi nu med säkerhet vet att det var rörelse när vi försökte lyssna, men inte heller då kände jag någonting. Beror nog helt enkelt på placeringen och på vad jag själv gör på dagarna. Sitter jag ner trycks ju magen ihop och då känner jag mer aktivitet!

Det var även dags för kontroll av mitt blodvärde igen också, som tyvärr gått ner. :( Så nu hoppas vi att min mage klarar av järntabletterna och inte protesterar allt för mycket. En vanlig biverkning stod i bipacksedeln är kräkningar, hur kul är den då?! Har inte jag fått nog av den varan kan man tycka!

Så nu hoppas vi bara på att förkylningen jag har nu ska försvinna helt också! Ja, jag åkte ju på världens förkylning innan jag ens hunnit återhämta mig helt från magsjukan, så man kan säga att jag varit helt klubbad senaste veckorna. Försökte mig på att jobba på annandagen men fick gå hem då kroppen va så sliten av magsjuka och förkylning att jag inte ens orkade stå upp... Men nu är det som sagt på bättringsvägen och det blir jobb i helgen igen! Låt mig nu bara vara frisk ett tag framöver! Jag vill kunna njuta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0