NU VAR DET KLIPPT

Varför gå till frisören och bara klippa dom knappt tre centimeter som var slitna?! Nä, ska jag klippa mig, vilket händer en sisådär en gång per halvår om jag har tur, får det minsann vara rejält. Så tre centimeter blev istället nästan tre decimeter! :) Himla skönt att bli av med det långa. Kommer kännas sjukt konstigt när man ska kamma sig i början men det är det värt!
 
Idag var det också dags för besök hos barnmorskan igen, och det första mäta magen mötet. Spännande att äntligen få mått på hur mycket kulan egentligen växer. Sf måttet den här veckan låg på 27, vilket var strax under den övre kurvan, så vi får se hur det växer på framöver! Nu har jag även fått bokat in alla resterande tider hos barnmorskan ända fram till bf, plus det extra ultraljudet vi ska på för att se så att moderkakan flyttat sig som den ska. Det är skönt att ha lite att se fram emot när man går här hemma...

Kommentarer
Postat av: Y A S M I N E

Oj, 3 decimeter, det var inte dåligt inte!

2013-02-14 @ 12:06:50
URL: http://medy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0