LÄKARBESÖKET

Idag var jag på läkarbesöket som jag på förhand kände att det kommer bestämma hur fortsättningen på graviditeten kommer se ut, fortsatt pina och mycket tårar eller faktiskt en chans å vara lycklig. Och nu efteråt känner jag att nu kan jag äntligen pusta ut. Nu är jag helt sjukskriven ända fram till den 6 mars på grund av helvetes foglossningen. Efter det börjar en ny oviss period, fortsatt sjukskrivning eller graviditetspenning, men det tar vi då.

Nu ska jag försöka försöka fokusera all min energi på att jag, busen i magen och P ska må bra, och försöka ta tillvara på den här tiden. Även om jag är begränsad rörelsemässigt så får jag fokusera på hjärnaktivitet och hitta lite vardagslyx mitt i allt det onda! Kanske till och med kommer ha lite mer energi att lägga på bloggen också! :)

Så, vi hörs snart igen mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0