JAN. 24, 2013

Här går veckorna sakta men säkert framåt. Längesedan mitt förra inlägg, men det har vart en kämpig tid sen dess. Foglossningen blir bara värre och värre, så efter ytterligare ett besök hos sjukgymnasten idag fick ett par kryckor följa med hem :( Försökte mig på att jobba igår men det gick inte, och man straffades rejält för detta tappra försök inatt och idag.. Sjukskriven resten av veckan i avvaktan på nästa läkarbesök på måndag, då får vi se vad som ska hända framöver. Så här ligger jag återigen i min säck och vet inte riktigt vad jag ska hitta på.. Tips mottages mer än gärna!

 


Kommentarer
Postat av: Cathrine

Jag ska skicka bilder till dig på mitt vardagsrum så kan du sitta och hitta på massa bra inredningstips :) Nä men fy va tråkigt att de e så illa!! Hoppas verkligen dom har bättre nyheter hos läkaren nästa gång! Jobbigt nog att gå utan kryckor när man e höggravid sen ju :)
Kramar

Svar: Ja skicka genast! :)
annhelen.blogg.se

2013-01-24 @ 14:16:21
URL: http://karlssoncathrine.blogg.se
Postat av: Angelica

Uha, stackare :( läs böcker vet ja! Hinner du inte med sen ;) ta hand om dig själv, ta ett långt bad och bara va :) sånt jag inte trodde jag skulle sakna men gör nu, hihi..

Svar: Ja, just böcker har jag fruktansvärt svårt att koncentrera mig på nu för tiden (efter trafikolyckan) Men bara va´ ska jag satsa starkt på!
annhelen.blogg.se

2013-01-24 @ 14:40:04
URL: http://angelicastankar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0